Doros "inceputuri'

Salutare nimanui...! de ce? pt ca scriu prima data in "blog" si nu cred ca e cineva care sa.mi citeasca prostiile pe care le debitez,poate doar cel mai "aprig" prieten al meu care m.a indrumat sa fac acest lucru.Si daca tot veni vorba de el: te salut Gabriel.
Despre ce o sa scriu... hmmm... cam despre orice. orice imi trece prin cap.Ideea este sa mai eliberez din RAM.ii astia din creier ca ma fac sa "functionez" prost:)
Asa e cand ai prieteni care stiu sa asculte...
Se cuvine ca pt inceput sa spun cate ceva despre mine: n.am mintit cand am spus ca am 23 de anisori, abia i.am implinit.Nu mai pot de fericire...de unde... trece prea repede timpul.In fine,sunt sagetator de meserie, caprui de culoare, saten ce.mi bate in vant,1.83 loveste din cand in cand tocul usii de la bucatarie, iar numele meu e STAN( glumeam) inca secret.
La pescuit ma duc, fotbal joc, discotecile in general,internetul imi omoara timpul.
Cam asta sunt eu descris de eu.
Si inca ceva, am si servici, deci o sa mai fie zile in care nu o sa scriu.Bucurati.va de ele!
ap ap

1 comments:

JustLikeThat

December 4, 2007 at 11:35 AM

Ete scartz :D ...te tzinem sub observatie bre !:D