Ne culcam iubind, ne trezim suferind...


Cui nu i s.a intamplat sa iubeasca?Cui nu i s.a intaplat sa sufere?
Va raspund tot eu: tuturor fratilor! Asta e,nu stiu cate din primile iubiri au avut un sfarsit fericit.Dar oare mai putem iubi si a doua oara? hmm... nu stiu si nu cred ca poate cineva sa raspunda la intrebarea mea.
Ce scriu aici sunt pareri personale, asa ca nu ma judecati daca gresesc,pur si simplu incerc sa.mi pun ideile pe"foaie".
Cunosc o multime de persoane care inca tanjesc dupa prima dragoste,dupa prima iubire dar care actual se complac in niste relatii anevoioase si isi traiesc viata in compania unor persoane pe care le respecta,le poarta de grija, le fac placerile dar pe care nu le iubesc cu adevarat.
Intrebarea mea a fost: de ce? Raspunsurile au fost diverse dar care in esenta lor subliniau adevaratul motiv pt care ei se complac in relatiile lor cu partenerul de viata,acela ca" nu au ce face,mai mult de atat nu se poate"
Le.am dat dreptate pt ca in aceeasi situatie se afla si subsemnatul.
Si eu am trecut prin asta si stiu ce inseamna sa compari pe actualul(a) cu persoana pe care ai iubit.o prima data... sa incerci de fiecare data sa regasesti in persoana pe care abia ai intalnit.o, pe persoana careia i.ai spus prima data "te iubesc"... si multe altele...
Nu sunt eu un psiholog dar cred ca cel mai bine e sa lasam lururile sa vina de la sine.
Cam atat ca va intristati...:) ap ap

6 comments:

JustLikeThat

December 14, 2007 at 5:15 AM

http://sowhat.fourhooks.com/

yuite ce am gasit :D

Anonymous

December 16, 2007 at 11:23 AM

Prima iubire este de obicei cea mai pura, dar si cea mai imatura. Lipsa unei experiente se simte abia cand privesti in urma. Daca mai poti iubi? Desigur! De cate ori vrei, important e sa realizezi ca nici o iubire nu va semana cu o alta.

Anonymous

December 16, 2007 at 11:41 AM

As putea comentez destul de mult la ce ai spus dar un lucru mi se pare mai important : daca puteam iubi de cate ori vroiam eram toti fericiti.Din pacate realitatea e alta.

Anonymous

December 16, 2007 at 11:05 PM

Tu ai pus problema "Putem sa iubim si a doua oara?". Eu doar ti-am spus ca da, dar pentru a extinde putin, orice iubire sfarsita provoaca o rana. Pentru a iubi din nou, rana trebuie ori sa se vindece, ori sa fie vindecata de cineva. Vorbesc din experienta, nu din auzite.

Doros

December 17, 2007 at 6:31 AM

Prima iubire este intr.adevar pura.Celelalte sunt incomplete.Daca te.ai ars odata, a doua oara nu mai pui mana.Si chiar daca o faci, iti pui manusi si tot cu frica intinzi mana.
O iubire incompleta duce la o fericire incompleta.
Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun, si tot din experienta vb.

Anonymous

December 22, 2007 at 5:34 AM

Cum deosebesti iubirea de o simpla atractie sau obisnuinta sau poate chiar obsesie ?
Stiu dupa mine ca la 15 - 16 ani "iubeam" pe unul. Eu eram sigura de asta. Cand ne-am despartit am spus ca lumea mea s-a sfarsit si bla blauri de astea, dupa care a venit urmatorul. Si pe ala l-am "iubit".
Presupunand ca iubirea suprema o simti o singura data in viata, restul sunt doar simple atractii, obisnuinte, nu cred ca le-am gasit inca un cuvant care sa le defineasca.